//AlwaysSmilee

DeOwner :)

Entries About Stuff

Hey Assalamualaikum. Do follow me gang ;) Lots stories and secret wanna keep here :) Enjoy reading kay? Mrs Mustache~


Marri-Marri Family :)

ILoveThem. TheyLoveMe. WeAreHappyFamily. Marri-Marri Group Till Jannah. InsyAllah, Amin :)

Big Claps :)

Skins by : This Girl.
Using her basecodes


Boring :3


Assalamualaikum, hello gang. *mukeacomel* today school holiday bagi negeri pahang . Entah sapea punyea birthday entah. Aku bukannyea tahu sangat. Ramai katea Sultan Pahang punyea birthday. Iyea la kot. ^^V so cameron pun cuti la kan. Yea laaa. Pahang right ? !,! Memandang kan cuti , kebosanan pun sudah melanda . Jadi kerjea aku , seperti yang di bawah laa. Snap gambar yang entah ape-ape tu. Haha, comel kan itew. Itwe tahuuuu. Hahaha :* aku bukannyea pandai bergayea. Hikhok ^00^ nie baru cuti yang tak seberapea . Dah boring tahap gaban. Yea laaa. Nak hang tak boleh cause adik-adik dah balik rumah, so tugas aku laaa nak mengasuh dieaorang.heee, kakak misali ♥ *banggea jap*
Heeee. Korang-korang. Aku nanti nak pergi rombongan. Hehe. Nak follow ak . Jom ar. :3 tPi aku tengok gayea mak aku macam tak bagi jea. Hukhuk. Ni nak nangis ni. Aku nak pergiiiiiiiiiiiiii. Aku pandai jagea diri aku. Aku dah besar. Boleh la ek. Nak sangat pergi. Cause pergi dengan member-merber , mesti best. Nak pergiiiiiiiii :'( rombongan tu dekat melake. 3 hari 2 malam je. Semalam dekat melake, semalam dekat Kl. Okay laaa kan. Memandabg kan aku tak pernah pergi sanea seumur hidup aku. Bayaran diea mungking 120 je kot. Cause tak tentu lagi. :'( tak mahal pun kan. Murah je kan. Takdea laaa mahal manea. Okay laaa tu. aku nak pergiii :'/ mintak-mintak laaa aku boleh pergi. teringin dorh. :) heeeee :3 okay laaa. nak pergi mandi. haha. weiy, doakan aku boleh pergi tau. :) nak sangat. :) and mudahmudahan tak jadii apea-apea laa masea rombongan tu nanti :) Amin :) baiy. Assalamualaikum. jumpea lagii :) *lambaitangan* ^^ * SBT #