//AlwaysSmilee

DeOwner :)

Entries About Stuff

Hey Assalamualaikum. Do follow me gang ;) Lots stories and secret wanna keep here :) Enjoy reading kay? Mrs Mustache~


Marri-Marri Family :)

ILoveThem. TheyLoveMe. WeAreHappyFamily. Marri-Marri Group Till Jannah. InsyAllah, Amin :)

Big Claps :)

Skins by : This Girl.
Using her basecodes


Friendship Never End :)

Assalamualaikum , halloooooo :D
today punyea story aku nak citea pasal kawan-kawan aku tau . :D
sebenarnyea aku jadi rapat dengan dieorang tahun niy . dah kenal lamea dah , cumea baru rapat sekarang . :) And terciptea satu group , iaitu Marri-Marri Group . :D
okay , aku kalau adea apea-apea masalah , aku mintak or ceritea dekat dieorang la . Dieaorang memahami woooo :) beruntung aku . haha . :'D
tapi sayang , dalam gambar dekat atas tu , KETUA diea tak dea . tak berapea sukea bergambar la kononnyea ! mengadea , macam tu laa . haha *kidding* diea laa kiteorang anggap macam kakak kiteorang . memang panggilan pun kiteorang panggil diea KAKAK pun . pandai kan dieaorang kasi namea ? hehe :3 Now , aku nak kenalkan tuan empunyea diri pulak . *sabar laa , tahu la dieorang cantik -.- *
 Semua tu dah berpunya tau . tak payah gatal-gatal nak mengorat anak dara orang . haha :D And aku sayang dieaorang . Dieaorang SAHABAT aku till jannah , Amin ~ :')
doakan kiteaorang kekal tau :') sebab memandang kan tahun niy dah nak habis . tahun depan mungkin ramai yang dapat sekolah bawah :'( sedihhh . aku pun nak , nak bersamea dieaorang . :'> yang penting aku nak hang puas-puas sebab PMR dah HABISSSS~ yeahhhhhhh xDD
cumea nak tunggu result jea , :'/ mintak-mintak laa kiteaorang cemerlang kay ? :) Amin :)
Okay laa , malam dah semakin tua :) aku nak masuk tidur dulu , Doakan kiteaorang kekal :)
last , Aku Sayang Kauorang <3 Selamanya :') Assalamualaikum , Good Night :)
Friends Forever , Marri-Marri Group :')