//AlwaysSmilee

DeOwner :)

Entries About Stuff

Hey Assalamualaikum. Do follow me gang ;) Lots stories and secret wanna keep here :) Enjoy reading kay? Mrs Mustache~


Marri-Marri Family :)

ILoveThem. TheyLoveMe. WeAreHappyFamily. Marri-Marri Group Till Jannah. InsyAllah, Amin :)

Big Claps :)

Skins by : This Girl.
Using her basecodes


My Life :D


Assalamualaikum :)

 Hello there *lambaitangan* :) lambai la kitea balik . Haaa , macam tu la . Haha , okay , aku tak nak merepek panjang-panjang . Aku baru dekat siniy . So kalau adea apeaapea , aku just ceritea dekat siniy , sakit wooo simpan sorangsorang dalam hatiy . :') aku Anissa Nameera Bt Noor Azali . Sedap kan namea aku ? Haha , tahu dah :P pmr candidates . Mangsa PMR tahun niy , fuhhhh ~ berasap , nerasap , terasap . Haaa , keluar semua . Haha , takut wooooo . :O korang tahu aku duduk manea kan ? Of course lhaa tempat sejuk lagiy nyaman tak lain tak bukan , Cameron Highlands . Haha , kay , tak nak banggea . Kang kembang segalea . Bhaha . Okay lha . Banyak story wanna be kept in here . Just waiting . Okay ? Daaa , Assalamualaikum , take care guys . All the best PMR . * bersusahsusah dahulu , bersenang kemudian hariy* okay ? See yaaaa . :*