//AlwaysSmilee

DeOwner :)

Entries About Stuff

Hey Assalamualaikum. Do follow me gang ;) Lots stories and secret wanna keep here :) Enjoy reading kay? Mrs Mustache~


Marri-Marri Family :)

ILoveThem. TheyLoveMe. WeAreHappyFamily. Marri-Marri Group Till Jannah. InsyAllah, Amin :)

Big Claps :)

Skins by : This Girl.
Using her basecodes


Oh CRUSH :(

Assalamualaikum, heeeee . Hai gang *lambaitangan* :'D
Today aku nak story sikit pasal seorang awang ni . Heee, nak tahu darq ? Jap, nak ceritea laaa niy. Sabar jap.
Macam ni . Aku adea kenal sorang budak ni . Budak sekolah aku . Lamea laa jugak aku minat diea . Namea diea . *misteri* nak tahu inbox aku .
Umur 16 tahun . Stay cameron . Dekat berek polis dekat Tanah Rata . Dekat jea kan ? *  ofcourselaaa* :) Die niy nakal laaa jugak orang nyea . Aku pun tak tahu bilea aku crush on him . Dalam diam jea . :) dekat sekolah nakal woooo . Diea kadet remajea sekolah wooooo . ^^  Tapi senakal-nakal diea pun , adea orang sayang , adea orang sukea . Terutamanya aku laaa . And of course laaa awek diea . Tu yang aku sedih tuuuu . :'/ Dah adea awek . *hukhuk :'(* Awek diea pulak kawan aku . Ya Allah . Sabar jea laaa kan . Nak rampas ? Tak sampai hati pula sebab aku bukan jenis rosakkan hubungan orang *seriusly* :') Salah aku jugak . Siapea suruh tak tackle awal-awal . Kan dah melepas sekarang . Sobsob :') Heeee, macam nak dekat aku . Hahaha *klawak* -,- Awek diea pun lawa . Untungggg laaaaaaa :') semogea kekal kay . :) korang sesuai . Kumbangnyea HANDSOME , bungeanyea PREETY . :'D okayyy laaaa . Sekarang diea bukan CRUSH aku lagiiiiiii ! Kenea buang diea jauh-jauh dari mind aku . *taketime :')* semogea kekal and bahagiea laaa korang walaupun hati aku sakit . Takpea . Sebab kau kawan aku Ali ( perempuan ) ^^'D jagea laaa diea elok-elok <3 kau jea boleh jagea diea sekarang . Mood aku dah hilang . Wanna sleep I think . Okay , apea-apea pun , kau still aku sayang * SBT * sorry Ali . Aku try lupeakan diea . !,! Daaaaaaaaa~ Assalamualaikum. Sayang kau laaaaaa botakkkkkkkkkkkkk :'/ *notmycrushanymore*