//AlwaysSmilee

DeOwner :)

Entries About Stuff

Hey Assalamualaikum. Do follow me gang ;) Lots stories and secret wanna keep here :) Enjoy reading kay? Mrs Mustache~


Marri-Marri Family :)

ILoveThem. TheyLoveMe. WeAreHappyFamily. Marri-Marri Group Till Jannah. InsyAllah, Amin :)

Big Claps :)

Skins by : This Girl.
Using her basecodes


Selamat Hari Raya ^^V

OneFamily :)
Sibling :)


Assalamualaikum , hallo :) *lambaitangan*
Im back , seronok kan . puasea dah lepas , rayea pulak menjelma . tapiy rindu jugak time puasea . yea lhaa , time puasea lha aku selalu jugak lha keluar . bukak puasea sameasamea . bytheway , aku memang rindu time puasea . :') okay , forget about it . nampak dekat atas tu ? gambar rayea kitea lha . first day . :D cantik tak ? tahu dah :P haha . *perasan jap* bytheway , satu family yang bahagiea woo . :D okay lha , just nak kasiy tahu kauorang , hariy niy first day rayea . dah bermaaf maafan belum dengan family ? baik cepat . haha . hope happyhappy selalu yea korang . jadikan rayea tahun niy yang paling awesome kay ? sebab rayea hanyea setahun sekaliy . jangan sieasieakan . : ) okay , aku adea kejea sikit nak buat , see yaa :D last , Selamat Hari Raya AidilFitri . kalau aku adea buat salah , aku mintak maaf . :')  berayea tu hatiyhatiy yea guys :) kumpul duit rayea banyakbanyak auw <3 Daaa ~  Assalamualaikum ^,^