//AlwaysSmilee

DeOwner :)

Entries About Stuff

Hey Assalamualaikum. Do follow me gang ;) Lots stories and secret wanna keep here :) Enjoy reading kay? Mrs Mustache~


Marri-Marri Family :)

ILoveThem. TheyLoveMe. WeAreHappyFamily. Marri-Marri Group Till Jannah. InsyAllah, Amin :)

Big Claps :)

Skins by : This Girl.
Using her basecodes


Happy New Year ^^V


Oit-oit . heee , Assalamualaikum . Lama tak jumpakkkk ? apa habaq ? *loghat penang* hehe :'3 Hari ini 31/12/2012 . Hari terakhir bagi 2012 . Lagi setengah jam saja nak masuk ke tahun 2013 . pasti akan kedengaran bunyi mercun jap lagi . comfirm :'D heee , Banyak dugaan yang aku hadapi . Ini adalah ujian dari Allah . Tapi , aku tabah untuk menghadapi ujian itu . Kepada member-member yang kenal aku , aku ingin memohon maaf jika terkasar bahasa , kurang ajar , mencarut , termaki dengan korang . Itu cuma gurau gurau sajea . korang pun tahu kan perangai aku :'D Hope , korang maafkan aku kay ? Pada tahun 2012 ini berjuta kenangan yang suka dan duka yang tidak dapat aku lupakan . *poyo jea ayat ,tapi aku ikhlas ni :')* Banyak yang aku pelajari dan aku takkan lupakan kenangan ini sampai aku mati . Okay , pada tahun 2013 nih aku akan mulakan azam yang baru , semoga tahun 2013 ini lebih baik dari sebelum ini . ^^V

*WE GONNA MISS YOU 2012* ♥

Semua kenangan ini aku takkan lupakan and semogea azam aku tahun ni tercapai , Amin :')

HAPPY NEW YEAR ALL ^^V ENJOY YOUR DAY . Assalamualaikum :)