//AlwaysSmilee

DeOwner :)

Entries About Stuff

Hey Assalamualaikum. Do follow me gang ;) Lots stories and secret wanna keep here :) Enjoy reading kay? Mrs Mustache~


Marri-Marri Family :)

ILoveThem. TheyLoveMe. WeAreHappyFamily. Marri-Marri Group Till Jannah. InsyAllah, Amin :)

Big Claps :)

Skins by : This Girl.
Using her basecodes


Hopinggggg ^^V

Future boyfriend,

Hi awak. Saya menulis ini hanya untuk awak, yes untuk awak laaa. Awak yang saya tak tahu asal usul dan datang dari mana, cuma yang saya tahu awak la bakal boyfriend saya, seseorang yang menyayangi dan menjaga saya suatu hari nanti. Saya rasa, masa awak baca ni, maybe kita baru kenal dan cinta baru berputik. Rasanya laa :|
To awak, saya tak minta apa apa dekat awak. Saya tak nak awak beri kesempurnaan kepada saya, cukup la sekadar mampu memberi perhatian dan menjaga saya dan anak anak bila dah kahwin nanti. Bukan apa, I'm getting serious about relationship right now, kalau boleh nak kahwin terus. Heee. Okay, back to the main story. Saya cuma nak awak sayangi saya seikhlas yang mungkin, jujur dengan saya atas setiap perkara dan saya nak susah awak menjadi susah saya juga dan begitu juga senang awak menjadi senang saya. Saya juga mahukan belaian manja dari awak as my husband nanti . Nak nakal nakal pun biarlah kita halal dulu kan? Betul tak? hee ^^V
Awak tahu tak, saya dah terbayang- bayang macam mana life marriage kita nanti. I would like when every morning, you are the first one I see once I open my eyes, look at you while you sleeping. Then I will snuggle at you. Saya nak hubungan kita just like Nabi Muhammad dan Siti Aisyah. Sometimes, we can be so romantic and in the same time kita boleh bergurau senda and sometimes will be serious about anything we talk about, like our future, our kids. I would like every night while we sleeping I will hug you from behind and fall asleep until morning. Just like that, so that I would feel your breath, heartbeat and I know that you are so close to me, I will protect you if anything happens.

And when you get sick, I will take care of you. I will take my leave. Saya akan lapkan awak bila badan awak terlalu panas akibat demam. Saya akan masakkan bubur untuk awak makan, bagi awak makan ubat. Bila awak rasa sejuk, saya akan peluk awak sampai la awak rasa selesa. Saya janji awak, saya akan jaga awak macam tu sebab itulah impian saya bila saya dah kahwin dengan awak. Saya nak awak sihat, itu saja. It would be nice if you do the same to me dear.
Saya nak saya habiskan masa hidup saya dengan bersama awak, bersama keluarga saya dan kawan kawan saya. Tapi mostly mestilah dengan awak. Kita kena selalu melawat family kita, I means your parent and my parent. Saya sayangkan awak. ;)